Living History
Donate to LHVW

qui joue encore le rp 18 ieme siècle ?

Jeanne-Sophie de Valanjou
@jeanne-sophie-de-valanjou
10 years ago
8 posts

bonjour a tous, absente depuis un moment je reviens sur second life et a ma surprise je ne retrouve plus aucunes personnes jouant au 18 ime sicle j'aurais aimer savoir qui encore joue a cette poque et ou pouvons nous nous rencontrer pour jouer merci a vous

updated by @jeanne-sophie-de-valanjou: 06 Oct 2016 06:28:05AM
10 years ago
8 posts
Hello to all, absent since now I return to the United Nations and a second life my surprise I not found, more no people in the 18 th century playing I would love knowledge which plays a reminder this time and OU can we meet us pay play thanks you
Craутon T. Cavιℓℓ
@celestin-gouffier-de-bonnivet
10 years ago
46 posts

Il est vrai que le 18e sicle a un peu perdu de vitesse ces derniers mois, mais il reste des endroits comme Rocca Sorrentina, Antiquity (certains endroits) et le duch de Coeur, peut-tre y en a-t-il encore d'autres, mais je ne les connais pas. Qqun tenait jour une liste, mais c'est un gros boulot vu que bcp de choses ouvrent et ferment en l'espace de qq mois ...

It is true that the 18th century has lost a lot in the last few monthes, but there are still places around like Rocca Sorrentina, Antiquity (some parts) and the duch de Coeur, maybe some other, but I am not aware of them. Somebody here was keeping and updating a list of historical places, but it is a lot of work, so many places open and close in a few months ...

Have fun everyone in Renaissance, in 18th century, in Regency, in Victorian and Edwardian time ... all that matters after all is to meet like minded people and have some great fun !

10 years ago
8 posts

cher ami merci de votre rponse mais vous me connaissez je suis et resterai au 18 ime je dois dire que votre sim est trs intressante pour ma pars la renaissance ne m'intresse pas du tout je dois avouer que la cour du roi louis XV me manque et sa faon de vivre mais il est vrai que mon but premier est bien sur de continuer au 18 ime et peut tre je l'espre retrouver des personnes je vous embrasse tendrement cher ami fidle

Tiamat Windstorm von Hirvi
@tiamat-windstorm-von-hirvi
10 years ago
359 posts

J'spreque vous nous visiterez dans les pays d'Antiquity, Mme. de Valanjou, et les ans de 1760 1840. Nous avons quelques habitants francophone qui je sais voudriez faire votre connaissance, et nos anglophone et parleurs d'espaol, portuguese, allemande et finlands aussi.

(I hope that you will visit us in the lands of Antiquity, Mme. de Valanjou, and the years 1760 to 1840. We have a few residents who are native speakers of French that I know will wish to make your acquaintance, along with our speakers of English, Spanish, Portuguese, German and Finnish.)

--
Antiquity Hedgewitch
10 years ago
8 posts
Hello Madam Von Hirvi thank you for your reply, I went to visit your sim yesterday in the company of your Prince and I must admit that the framework is sumptuous was very well received I will regularly come to visit you hoping meet you there, thanks to you your answer makes me much pleasure